نحوه ی اجرای Android بر روی ویندوز با AMIDuOS - خدمات کامپیوتر در محل-پشتیبانی شبکه-راه اندازی شبکه

914 11 11  - 0933
شمال تهران   62 58 31 22 - 021
شرق تهران   31 32 58 77 - 021
تمامی نقاط تهران   01 77 45 88 - 021

نحوه ی اجرای Android بر روی ویندوز با AMIDuOS

هر روزه راه های استفاده از اپلیکیشن های اندروید بر روی ویندوز در حال افزایش است. اما در بین تمام راه هایی مختلفی که امتحان کردم، هیچ کدام مانند AMIDuOS قابلیت های اساسی اندروید را در دسترسی قرار نمی‌داد.

 

 

برخلاف برنامه ی Bluestacks، که فقط برای اجرای یکسری از اپلیکیشن های خاص اندروید بر روی ویندوز بود، AMIDuOS یک ماشین مجازی کامل اندروید است که تجربه ی استفاده ی کامل از یک تبلت اندرویدی را بر روی ویندوز برای شما به ارمغان می‌آورد. اگر اینکار را بر روی تبلت Surface و یا دیگر تبلت های ویندوزی انجام دهید کم و بیش می‌توانید تجربه داشتن یک تبلت اندرویدی با دسترسی به وب و حتی استفاده از گوگل پلی را کسب کنید. این بهترین راه برای استفاده از اندروید بر روی سخت افزار قدرتمند تر است. البته Bluestacks نیز اپلیکیشن های انفرادی را با انسجام بیشتری بر روی ویندوز مدیریت می‌کند.

اما اجازه دهید که به سراغ کار با AMIDuOS برویم.

 

قدم اول : دانلود کردن و نصب نرم افزار

AMIDuOS یک نرم افزار تجاری است، و بر روی وب سایت American Megatrend قرار دارد. بخاطر این مقاله توانستیم ورژن Pro این نرم افزار را امتحان کنیم که بر اساس اندروید ۵ ساخته شده است. شما می‌توانید به مدت محدود (یکماه) از این نرم افزار بصورت رایگان استفاده کنید ولی بعد از آن باید مبلغ ۱۵ دلار بابت ورژن Pro و مبلغ ۱۴ دلار بابت ورژن Lite، با اندروید ۴، بپرازید.

با توجه به نسخه ی سیستم عاملی که در حال استفاده از آن هستید ورژن ۳۲ بیتی و یا ۶۴ بیتی این نرم افزار را دانلود نمایید. فایل نصبی داخل یک فایل فشرده قرار دارد، پس برای ادامه ی روند نصب ابتدا باید فایل را از حالت فشرده خارج کنید.

بر روی فایل DuOSInstaller.exe دوبار کلیک کنید تا روند نصب نرم افزار آغاز شود. وقتی نصب تمام شد بر روی “Done” کلیک کنید.

 

 

قدم دوم (اختیاری) : نصب Google Apps

وقتی نصب به پایان می‌رسد، باید بصورت خودکار یک صفحه ی مرورگر برای شما باز شود که در آن دستورالعملهای بسته دوم نصبی که همان Google Apps است را به شما می‌دهد. این بسته نصبی اضافی، به شما این اجازه را می‌دهد که بر روی این نرم افزار Google Play Store را داشته باشید و بصورت مستقیم اپلیکیشن های مورد نیازتان را بر روی ماشین مجازی اندروید دانلود نمایید.

 

how-to-run-android-on-windows-with-amiduos

بعد وارد شدن به منوی استارت بر روی آیکون برنامه کلیک نمایید تا DuOS شروع بکار کند. زمانیکه DuOS در پس زمینه در حال اجراست بر روی لینکی که متناسب با AMIDuOS دانلود شده توسط شماست کلیک نمایید. اگر مانند تصویر بالا عمل کرده باشید آخرین نسخه را دانلود خواهید کرد. فایل فشرده را ذخیره کنید، بر روی آن راست کنید و گزینه ی “Apply yo DuOS” را بزنید. پنجره ای به شما نشان داده خواهد شد که در آن نوشته ی “Updating DuOS” به چشم می‌خورد. منتظر بمانید تا عملیات تمام شود.

 

how-to-run-android-on-windows-with-amiduos

 

 

قدم سوم : تنظیم ماشین مجازی

شروع کار با DuOSروی منوی استارت در ویندوز کلیک کرده و عبارت “DuOS” را جست و جو کنید. بر روی “DuOS Configuration Tool” کلیک کنید. این نرم افزار به شما این اجازه را می‌دهد تا پارامترهای مرتبط با ماشین مجازی اندروید را تنظیم کنید.

بعد از باز کردن این ابزار، شما گزینه های زیر را خواهید دید :

  • عمومی (General) : این گزینه تنظیماتی از قبیل اندازه ی صفحه نمایش و قابلیت ایجاد دسترسی به یکسری از پوشه های به اشتراک گذاشته شده در ویندوز را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. اگر نیازی به تغییر اندازه ی صفحه ی نمایش اندروید و با تغییر در دسترسی به فایل های به اشتراک گذاشته شده ی ویندور ندارید می‌توانید این قسمت را نادیده بگیرید. قابلیت تمام صفحه اندازه ی صفحه را جوری تغییر می‌دهد که تمام فضای نمایشگر کامپیوتر پوشانده می‌شود و دکمه های خاموش کردن و کمینه کردن نیز در بالا سمت راست و دکمه های پیمایش در اندروید نیز در پایین صفحه در دسترس خواهند بود. اگر اندازه ی صفحه نمایش را بر روی حالت پنجره نیز قرار دهید تمام این گزینه ها در دسترس خواهد بود.
  • پیشرفته (Advanced) : در این قسمت شما می‌توانید میزان حافظه ی رم اختصاص داده شده به ماشین مجازی را افزایش دهید. پیشنهاد ما اختصاص دادن ۲ گیگابایت رم است، البته این نکته را نیز در نظر بگیرید که برای اینکار بیشتر از نصف رم سیستم را در نظر نگیرید. گزینه ی “Moderate Resolution” تنظیم دقت تصویر را در به جای ماشین مجازی در اختیار ویندوز قرار می‌دهد. گزینه ی “Manual DPI” به کاربر اجازه تنظیم دقت صفحه نمایش را می‌دهد و گزینه ی “FPS” نیز عدد قابل تغییری را به شما نشان می‌دهد که برابر است با تعداد فریم نمایش داده شده در هر ثانیه. با انتخاب گزینه ی “Simulated Network” این اجازه را به ماشین مجازی می‌دهید که از ارتباط اینترنتی کامپیوتر اصلی استفاده نماید.
  • دستگاه ها (Devices) : این صفحه به ماشین مجازی اجازه می‌دهد که به دوربین، دسته ی بازی، GPS و درگاه سریال کامپیوتر اصلی دسترسی داشته باشد. گزینه ی “Camera swap” در اولین تب توانایی جابجایی بین دوربین جلو و دوربین عقب را در تبلت هایی مانند Surface ایجاد می‌کند.
  • وقایع ثبت شده (Logs) : این گزینه قابلیت دسترسی به وقایع ثبت شده در سیستم اندروید را به شما می‌دهد.
  • خصوصیات (Properties) : توانایی تغییر نام و IMEI دستگاه مجازی را به کاربر می‌دهد. که در برخی مواقع، مانند کار با Play Store، می‌تواند کمک بزرگی برای شما باشد.
  •  

 

قدم چهارم : شروع کار با DuOS

بعد از انجام این کارها، می‌توانید شروع به استفاده از نرم افزار کنید. اگر در مرحله ی دوم Google Apps را نصب کرده باشید بعد از اجرای برنامه یکسری تنظیمات از قبیل متصل شدن به حساب Google را باید انجام دهید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که ئستورالعمل های رو صفحه را دنبال کنید.

 

شروع کار با DuOS

 

در هر لحظه می‌توانید با کلیک بر روی دکمه ی کمینه (minimize) یا با فشردن کلیدهای Alt + Tab بر روی کیبورد به صفحه ی ویندوز برگردید. حتی اگر سیستم شما دارای سخت افزاری قدرتمندی نباشد اکثر نرم افزارهای اندروید بخوبی بر روی AMIDuOS اجرا می‌شوند. این راه بهتری روش برای اجرای اپلیکیشن های اندروید در رابط کاربری بزرگتر است.

نظر خود را در رابطه با این آموزش با ما در میان بگذارید و به ما بگویید که برای این هدف تا کنون چه راه هایی را تست کرده اید؟ مزیت ها و معایب هر کدام را برای ما ذکر کنید و در بخش نظرات نوشته و در نهایت این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.

 

جهت مشاوره رایگان برای عقد قرارداد پشتیبانی کامپیوتر و شبکه با شماره  22315862 ، 77583231، 88457701  تماس حاصل نمایید .

درباره سرویس رایانه

سرویس رایانه از سال 1387 فعالیت خود را آغاز نموده و آماده ارایه خدمات ذیل (عقد قرارداد پشتیبانی کامپیوتر و شبکه با شرکت ها و موسسات) حتی در روز های تعطیل می باشد :

خدمات ما :

  • راه اندازی و پشتیبانی شبکه های Domain & Workgroup
  • عیب یابی سخت افزاری و نرم افزاری کامپیوتر و لپ تاپ
  • فروش کامپیوتر و قطعات و دوربین مدار بسته
  • فروش و نصب دوربین مداربسته (شبکه یا غیر شبکه) مشاهده از طریق اینترنت و تبلت و موبایل

تماس با سرویس رایانه

راه های ارتباطی جهت مشاوره رایگان و یا عقد قرارداد پشتیبانی شبکه و کامپیوتر :

  • 77583231
  • 88457701
  • 09376320561
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
  • این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
جوملا فارسی